پیتر پریش
پروژه تجاری اصلی
- بخش: بخش بازرگانی
- تجربه: 15 سال
- ایمیل: perish.maxbizz@mail.com
- تلفن: +1-800-456-478-23
- نمابر: +1-800-456-478-24
بیوگرافی من
اکثریت قریب به اتفاق بازاریابهای اپلیکیشن عمدتاً روی تکنیکها و اقدامات بازاریابی اپلیکیشن پس از راهاندازی تمرکز میکنند در حالی که کاملاً در کمپین قبل از راهاندازی غایب هستند. این امر مانع از ایجاد وزوز و هیپ در زمان راهاندازی برنامه میشود. همانطور که برنامه را راه اندازی می کنید، تعداد قابل توجهی از مردم باید مشتاقانه منتظر برنامه شما باشند و این مستلزم تلاش های بازاریابی طولانی است که منجر به رویداد راه اندازی برنامه می شود. برای ایجاد سر و صدا و هیاهوی قبل از راه اندازی در مورد برنامه یک شرکت توسعه برنامه تلفن همراه دارای مجموعه ای از گزینه های بازاریابی مانند کمپین رسانه های اجتماعی، تبلیغات موتور جستجو، تبلیغات ویدئویی، کمپینهای ایمیلی و غیره. جدا از گزینههای آنلاین، میتوانید با گزینههای بازاریابی سنتی مانند تبلیغات در فضای باز، تبلیغات چاپی، تبلیغات رسانهای و رویدادهای تبلیغاتی به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
75
تحلیل بازاریابی
65
نوآوری کسب و کار
90
استراتژی مالی
45
مدیریت شرکتی
مهارت های نرم و سخت من
همانطور که یک کسب و کار خرده فروشی در زندگی واقعی نه تنها به دلیل ارائه محصولاتش بلکه به دلیل خدمات، پشتیبانی و مشتری پسند بودن آن به یاد می آید، برنامه ای که یک سیستم پشتیبانی مشتری مفید را برای کاربران ارزشمند خود ارائه می دهد از جذابیت و تعامل بیشتری نسبت به سایرین برخوردار است. برنامه ها برندهای بزرگ در سراسر جهان به دلیل پشتیبانی و خدمات مشتری پسندشان از قدردانی و محبوبیت برخوردارند.